45878
Książka
W koszyku
Cz.I. Marketing usług: 1. Charakterystyka marketingu usług. 2. Badania działalności usługowej. 3. Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4. Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. Cz.II. Zarządzanie organizacją usługową: 1. Zarządzanie a struktura organizacji usługowej. 2. Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 3. Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 4. Kompetencje pracowników organizacji usługowej. Cz.III: Problemy współczesnego marketingu usług: 1. Współczesne problemy marketingu usług. 2. Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej